Waardering van Huisartsenpraktijk De Korenmolen - Putten op 18 juni 2016

7.0

Deze huisartsenpraktijk heb ik leren kennen met vriendelijke, warme huisartsen die naar mijn idee betrokken waren en zich altijd goed inspande. Dit in tegenstelling tot één van de assistentes. Hoewel ik die wel heb leren kennen als een assistente die haar verrichtingen goed/vakkundig uitvoert, had ik dit niet bepaald op een prettige manier ervaren. Van alle assistentes die ik heb leren kennen in diverse huisartsenpraktijken, is zij de enige waar ik tegenop zie om mee contact te leggen, vanwege haar bejegening. Uiteraard zijn er gelukkig meer assistentes in deze praktijk waar ik nooit problemen mee heb ervaren. Het maakt het echter wel voor mij lastig of ik nou wel of niet deze praktijk als geheel zou aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk De Korenmolen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.