Waardering van Huisartsenpraktijk de Linde Ruurlo - Ruurlo op 10 april 2019

3.0
  • Botbreuken

Mijn moeder is na ziekenhuisopname ruim een week geleden opgenomen in het verzorgingshuis de Bundeling  en begeleiding van medicate via deze praktijk.  Overdrachten lopen niet goed. Communicatie verloopt matig (Slecht te bereiken of geen overdracht gedaan). Afspraken over receptwijzigingen worden niet doorgevoerd waardoor 5 dagen incorrecte medicate gegeven is. Het verpleeghuis handelt naar recept en is daar aan gebonden. Drie keer toestemming gegeven voor overdracht van dossier van mijn moeder’s Huisarts naar deze praktijk om na ruim een week te horen dat de fax kapot is en mijn moeder zelf even moet bellen naar  haar huisarts voor toestemming. Mijn moeder is 83 jaar krijgt morfine voor de pijn en heeft Veel pijn. Dit is zorg veroorzaken en niet ontzorgen.

Bent u of werkt u voor Huisartsenpraktijk de Linde Ruurlo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.