Huisartsenpraktijk de Schermer

Huisartsenpraktijk

Schermeerstraat 9 1841 GE Stompetoren

Waardering van Huisartsenpraktijk de Schermer - Stompetoren op 9 juli 2013

Deze arts heeft mijn klachten gebagatelliseerd, schuift het af op leeftijd (53). Ondanks dat ik in 2011 met haar in gesprek ben gegaan over haar houding, is er niets veranderd. Mijn oorklachten, slechter horen en een piep lag volgens haar ook aan mijn leeftijd. Ik liet mij niet wegsturen en mocht een gehoortest bij assistente waaruit bleek dat het gehoor toch een stuk minder was. Uiteindelijk bleek het een goedaardige tumor van anderhalve centimeter te zitten en zat het vol met pus in mijn oor, tevens zijn er 2 gehoorbeentjes verwijderd. Indien men hier niets aan laat doen is het gevolg een hersenvliesontsteking of hersenabses. Mijn tip voor deze arts : Luister naar je patiënt, en zet niet meteen je hakken in het zand. Inmiddels ben ik van huisarts (naar Alkmaar) veranderd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk de Schermer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.