Huisartsenpraktijk Buikslotermeer

Huisartsenpraktijk

Loenermark 777 A 1025 VM Amsterdam

Waardering van Huisartsenpraktijk Buikslotermeer - Amsterdam op 19 juli 2013

Ik kom er al vanaf dat ik geboren ben. Ik wordt altijd goed te woord gestaan. Bijvoorbeeld als ik een afspraak maak dan zijn ze heel respectvol en vragen ze vriendelijk of ik bijvoorbeeld op de genoemde datums kan en anders zoeken zij samen met mij voor een nieuwe afspraak heel fijn dat ze zo klantgericht zijn. De eerste keer dat ik er weer kwam was het even wennen, want het was ineens zo groot. Ondertussen ben ik er al een aantal keer geweest en vind ik het niet groot meer. Het is veel fijner en er is meer plek voor fysiotherapie en de wachtkamer is groter geworden. Mijn conclusie: Ik zal het zeker aanraden aan andere mensen, omdat het een fijne instelling is, waar ik altijd Als ik ziek ben met plezier heen ga. Dit komt ook doordat ik altijd goede informatie krijg over een bepaald onderwerp bijvoorbeeld de pil. ik heb geen concrete verbeter punten te melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Buikslotermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.