Huisartsenpraktijk Den Duijf

Huisartsenpraktijk

Boerhaavelaan 18 2992 KA Barendrecht

Waardering van Huisartsenpraktijk Den Duijf - Barendrecht op 31 oktober 2019

Absoluut ontevreden over deze "huisarts", mevrouw is met van alles bezig behalve met haar vak! Toen wij ons onlangs melden omdat onze dochter een hersenschudding had opgelopen wilde mevrouw haar niet zien want ze moest weg,vervolgens haalt ze ons weg midden in een onderzoek op de huisartsenpost(!) na een week bel ik terug want de klachten waren niet weg kreeg ik te horen dat het misschien wel en milde hersenschudding is dus we konden eventueel naar de fysio vervolgens na 2 weken weer gebeld om een afspraak want het ging nog steeds niet goed met mijn kind kreeg ik een doorverwijzing voor de reguliere poli wachttijd 5 weken !! Gelukkig ben ik op de S.E.H prima geholpen. Na goed advies dienen wij een officièle aanklacht tegen haar in. En stappen wij natuurlijk over naar een andere huisarts. Asisstente is net als werkgever onbekwaam. Absoluut geen aanrader deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Den Duijf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.