Waardering van Huisartsenpraktijk Doeven-Eriks - Alkmaar op 6 juni 2017

2.2

Deze huisarts zit in een gedateerde praktijk. Ik heb nooit de voorkeur gehad voor Dr Doeven, wel voor Dr Koster. Zij luistert beter en is vriendelijk in de omgang. Zodra ik bij Nanneke Doeven in de spreekkamer zit dan zegt ze niks en kijkt me alleen vreemd aan; wat kom je doen. Ik heb zeer weinig vertrouwen in haar, geen doortastende aanpak, semi- ongeïnteresseerde houding en vol van aannames. Ook het opbouwen van een vertrouwensband met de patiënt is haar vreemd.  De assistentes, zijn echt verschrikkelijk. De een heeft een vreselijk ongeïnteresseerde telefoonstem, gaat vaak in de aanval en is alles behalve vriendelijk. Bij de ander lijkt het wel alsof alles ook teveel is. "Zucht steun en kreun, nou kom dan maar vanmiddag" . Ik bel niet graag meer want ik voel mij al schuldig als ik bel. Telefonisch vind ik ze slecht bereikbaar. Ze zijn tussen de middag ook 2 uur niet bereikbaar. Er wordt niet meegedacht met de patiënt. In de wachtkamer kan ik exact horen wat de assistentes zeggen tegen de patiënten aan de telefoon, inclusief geboortedatum, klacht en evt oplossing. Hoezo privacy? Nee hoor, ik ben totaal niet tevreden. Ik vraag mij ook af waarom deze dames er nog zitten.

Bent u of werkt u voor Huisartsenpraktijk Doeven-Eriks? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.