Waardering van Huisartsenpraktijk Doeven-Eriks - Alkmaar op 7 november 2017

3.3
  • Gewrichtspijn

In deze praktijk werken twee huisartsen. Dr Doeven-Eriks en Dr Koster.Afspraken kunnen met grote regelmaat niet op korte termijn gemaakt worden en de assistentes komen over alsof het ze allemaal teveel is. Ze tonen weinig compassie.De huisarts Dr Doeven knikt, zegt ja en 'hmmt' wat, meer komt er vaak niet uit. Ze kan je aankijken alsof ze water ziet branden waardoor wij ons als patiënt niet serieus genomen voelen en hierdoor langer wegblijven met klachten. Ze is niet daadkrachtig genoeg.Dr Koster luistert beter en is eerlijk, open en direct. Zij geeft ook uitleg en feedback. Hierdoor heeft Dr koster onze voorkeur, alleen zit zij er een minimaal aantal uur. Overall gaan wij liever op zoek naar een andere huisarts, alleen laat het beleid van de huisartsen in het dorp, dat niet zo makkelijk toe.

Bent u of werkt u voor Huisartsenpraktijk Doeven-Eriks? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.