Waardering van Huisartsenpraktijk Dokter aan de Lek - Krimpen aan de Lek op 12 maart 2019

7.0

Erg druk, waardoor je vaak weer bij een andere huisarts zit als je snel geholpen wilt worden. Ook lange wachttijden, het loopt vrijwel altijd uit. Je kunt wel altijd terecht bij de doktersassistenten. Persoonlijk ervaren dat je niet altijd juist geholpen wordt: vaak het idee gehad dat de arts het 'zelf' wilde oplossen in plaats van doorverwijzen naar een specialist. Deze oplossing is dan echter vaker symptoombestrijding dan dat er opzoek wordt gegaan naar de oorzaak. De keren dat ik doorverwezen ben is dat, omdat ik er zelf op stond. In het ziekenhuis werd er vervolgens veel beter en sneller gehandeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Dokter aan de Lek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.