Waardering van Huisartsenpraktijk Duthler - Vaassen op 1 maart 2019

3.2

Medewerker krijgt actute steken in rug met verlies van gevoel in armen en benen met koud zweet op de rug. Wordt duizelig van de pijn en hierdoor krijgt hij angst en gaat erbij hyperventileren en eindigt op zijn knieen huilend op de grond van de pijn. Ergo: spoed maar niet levensbedreigend en de persoon is niet vervoerbaar. Na het bellen van het noodnummer huisartsen wordt ik doorverwezen naar deze praktijk. Passende hulp wordt geweigerd omdat de persoon geen patient van de praktijk is en het niet hun probleem is. Fijntjes wordt mij nog wel meedegedeeld dat we natuurlijk wel bij de praktijk mogen langskomen. Jammer. U zult begrijpen dat we de accommodatie niet hebben kunnen beoordelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Duthler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.