Huisartsenpraktijk F. van der Heide en G.H. Wesseler

Huisartsenpraktijk

Blerckweg 14 8084 EZ 't Harde

Waardering van Huisartsenpraktijk F. van der Heide en G.H. Wesseler - 't Harde op 4 april 2017

Enkelbandletsel

Ik heb helaas voor mijn beide kinderen de huisartsenpost moeten bezoeken ivm een dubbele middenoorontsteking bij de ene en bij de andere een enkelfractuur. Beide keren werd ik zeer goed geholpen door de huisarts. De assistenten denken met je mee en regelen direct een afspraak, en de huisarts neemt alle tijd om de beste zorg te kunnen verlenen. Er wordt goed geluisterd en actief gehandeld. De praktijk zelf is klein maar er heerst een laagdrempelige en huiselijke sfeer. Wij zijn als gezin zeer tevreden over deze huisartsenpraktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk F. van der Heide en G.H. Wesseler? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.