Waardering van Huisartsenpraktijk Ghantous - Hendrik-Ido-Ambacht op 25 juni 2019

9.8

Na lang met mijn klachten rondgelopen te hebben, ben ik afgelopen herfst toch naar de huisarts gegaan. Er werd goed naar me geluistert en meegedacht over oplossingen en een traject. Het bleek een nogal ingewikkelde combinatie van factoren te zijn en ondanks dat voelde ik me gehoord en gesteund. De praktijkassistente vermoedde zelfs dat er nog wat anders gaande zou zijn en op haar advies doorverwezen naar onderzoek, wat bleek te kloppen. Nu aan de medicatie en voel me geweldig. Ik vind de omgang met de praktijk fijn, ze zijn geduldig en behulpzaam en persoonlijk. Mijn vele vragen worden rustig en geduldig beantwoord. Al met al ben ik erg blij met deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Ghantous? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.