Groot Huisartsenzorg

Huisartsenpraktijk

Groeseindstraat 64 5014 LX Tilburg

Waardering van Groot Huisartsenzorg - Tilburg op 2 juli 2018

Hart- en vaatziekten

Wij hebben voor deze huisarts gekozen omdat hij kundig is (ivm hartfalen).Helaas krijg je van de 10 afspraken je eigen arts hooguit 1x te zien, rest zijn plaatsvervangers. Afspraken maken is een tijdrovende bezigheid ! Er waren 7 wachtende voor mij en pas 42 ! minuten later was ik aan de beurt. Voorheen kon je een afspraak "op tijd"maken,dus 10.00uur wás ook 10 uur (soms wat uitloop).Nu is 10.00 mogelijk zelfs 11.00 of nog later! Het 'tijdelijke"pand is volgens mij een onbewoonbaar verklaarde woning geweest. Erg ongezellig, koud en druk! Dokter de Groot is echter wel n serieuze man die vriendelijk is en naar je luisterd maar met een veel te grote "klantenkring". Jammer want ik voelde me eerst patient, Nu n nummer. Niet alleen kritiek maar vooral punten van verbetering.Hoop dat er wat mee gedaan word.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groot Huisartsenzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.