Huisartsenpraktijk H. Wisselink

Huisartsenpraktijk

Noorderplein 5 7412 VS Deventer

Waardering van Huisartsenpraktijk H. Wisselink - Deventer op 2 november 2017

Ik kom bijna nooit bij de huisarts, ik kijk klachten een tijd aan en ga pas naar de huisarts als ik me oprecht zorgen begin te maken. Dit betekent dat ik soms jaren niet kom. Nu kwam ik met aantal klachten, ik benoemde ze omdat ze wellicht verband hielden. Ik had daarvoor express ook een dubbele tijdsafspraak gemaakt. Huisarts benoemt uit t niets dat clienten alles tegenwoordig op internet kunnen opzoeken, maar dat je daar niks aan hebt, je kan dan dan van alles 'hebben'. Daarmee suggereert hij dat ik zo'n patient ben. Ik vertel hem dat ik daarom juist bij hem kom: hij is deskundig. Hij onderzoekt me op 1 specifiek mogelijke kwaal en neemt mijn bloeddruk af. En schrijft verzoek tot bloedonderzoek. Ik stel vragen en hij bagatelliseert mijn klachten met onder andere: 40% van de bevolking is moe, dat is een life-style probleem. ( ik ben niet 40 % van de bevolking, en ik ben iemand die veel rustmomenten neemt!). Als er niks uit bloedonderzoek komt, moet ik maar weer komen, een bezoek per klacht. Ik voel me niet gehoord, gebagatelliseerd, niet serieus genomen. Bovendien ervaar ik aan deze arts een te grote vorm van suprioriteit: alleen een arts mag zoeken naar eventuele redenen/oplossingen van klachten, de patient niet. Dit is echt niet meer van deze tijd en bovendien ben ik baas over de zorg van mijn eigen lichaam. Ik neem me voor voortaan een collega van hem te bezoeken om gehoord te worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk H. Wisselink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.