Waardering van Huisartsenpraktijk Hamelers en Renzema - Weert op 10 september 2019

6.0

Het enige probleem wat ik heb met deze praktijk is dat ze tegenwoordig 2 locaties hebben. Ik heb al 2x op de verkeerde locatie 30+ minuten zitten te wachten om er vervolgens achter te komen dat ik verkeerd zat. Omdat je je ook niet hoeft te melden bij binnenkomst kom je er dus pas achter als het veel te laat is. Weg afspraak, weg kostbare tijd.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Hamelers en Renzema - Weert

Zeer vervelend maar iets wat wordt opgelost. Bij het maken van een online afspraak, krijgt men nu al een bevestigingsmail waar ook locatie bijstaat.
Vanaf januari 2020 hebben we bij het maken van een afspraak aan de balie of telefonisch ook een mogelijkheid deze per mail de bevestigen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Hamelers en Renzema? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.