Waardering van De Waterhoek Huisartsen - Amsterdam op 11 juni 2015

3.5

Na regelmatig langskomen met pijn eet en drink problemen en steeds met pijnstillers die niet werkte weer weg gestuurd te worden. Zei hij dat ik zoveel klachten had dat ik maar eens naar een psycholoog moest gaan. Ik had al twee weken niets kunnen eten en bijna niets kunnen drinken zonder het eruit te gooien. Ik stond al bekend met d- sle.3 dagen later opgenomen in het ziekenhuis en bijna 1 jaar daar in het ziekenhuis gelegen. Was zo uitgedroogd dat de kinder chirurg moest prikken om nog een infuus te kunnen aanliggen.Heftige opvlamming sle. En last van trombose en alvleesklier ontsteking.  Alles mis behalve mijn psyche.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Waterhoek Huisartsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.