Waardering van Huisartsenpraktijk Hol en Witvoet - Rotterdam op 22 april 2015

3.0

Het is mij nog nooit gelukt om een afspraak te kunnen maken. Ik ben pas verhuisd en belde voor een afspraak om psychische ondersteuning aan te vragen. De assistente vertelde mij dat er om 08.00 uur in de ochtend gebeld moet worden voor een afspraak op dezelfde dag. Toen ik vroeg, ter verduidelijking, of dat ik dus de volgende dag of de dag erna moet bellen voor een afspraak zei ze dat ze dan al volzitten. Hoe kan dat dan als alleen op de dag zelf een afspraak ingepland kan worden. Uiterst onvriendelijk, niet behulpzaam en zeker voor iemand met psychische klachten af te raden. Bij vaker bellen gewoon geen gehoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Hol en Witvoet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.