Waardering van Huisartsenpraktijk Holland Park - Diemen op 19 november 2020

• Longaandoeningen

Deze nieuwe praktijk heeft veel opstartproblemen overleeft. Als patiënte heb ik hier niets van mee gekregen, werden mijn fysieke problemen met grote zorgvuldigheid, geduld en tijd in balans gebracht, in deze tijd van pandamie waar ernstig chronisch zieken veelal aan hun lot worden overgelaten, staat Dr. Sterre Hartong , haar assistente Barbara vanaf het eerste uur voor mij, mijn gezin klaar. Communiceren waar je als patiënte tegen een dikke muur loopt, zorgen dat je verantwoord medicatie krijgt. Knokken waar ziekenhuizen je vergeten zijn. Belangrijk is, dat er ondersteuning van nieuwe artsen en secretaresses bij zijn gekomen. Dat achter de schermen hard gewerkt wordt . Er worden nieuwe visies voor onze groeiende zorg ontwikkeld. Hoe gaaf, dat ik op mijn leeftijd deel uit mag maken in een praktijk die verantwoordelijke zorg leverd voor alle mensen met kennis , liefde en respect voor de medemensen. Hiervoor verdienen ze een goede review.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Holland Park? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.