Waardering van Huisartsenpraktijk Holtrop en Sieben - Amsterdam op 22 februari 2017

3.3
  • Amandelontsteking

Met de jaren erg verslechterd praktijk. Niet patient gericht. Vele patienten zien weg gaan. Grove fouten gemaakt deze huisarts maakt meer kapot dan dat ie je helpt. Te veel ervaringen te benoemen was dan ook 25 jaar patient

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Holtrop en Sieben - Amsterdam

Onze praktijk is continu bezig met kwaliteit van zorg en betrekt daar ook graag en actief cliënt ervaringen bij. Meer informatie over ons kwaliteitsbeleid is te vinden op onze website
www.holtropsieben.praktijkinfo.nl ( over onze praktijk- kwaliteitsbeleid). Hier vindt u ook de resultaten van patiënte enquêtes, ons beleidsplan en meest recente jaarverslag. We herkennen ons gelukkig niet in
de observatie van de melder. Helaas is anonieme en algemene kritiek in deze vorm ook niet erg geschikt om lering uit te trekken. Mocht de melder zijn melding willen toelichten dan is daar alle mogelijkheid toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Holtrop en Sieben? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.