Waardering van Huisartsenpraktijk Houterman - Rotterdam op 28 mei 2019

1.5
  • Lynch-syndroom

Mijn bevindingen zijn ook niet positief. Sinds de praktijk is overgenomen gaat het ook vreselijk achteruit. Voorheen werd je goed te woord gestaan door sociale assistentes. En werd je gehoord door de artsen. Nu krijg je een assistente aan de lijn die enorm  geïrriteerd reageert, een arts ( gabrielse) die 10 min gesprekken hanteert alsof ze pakketjes weg werkt in een fabriek, maar ik moest wel een dikke uur wachten! dus dat betekend dat ze dit ook alleen uitvoert bij die mensen die ze liever niet wil zien/spreken. Erg slecht. Totaal geen empathie. Vraag je om een terugbel afspraak dan gaan er makelijk 3 dagen overheen.  Nee erg slecht! tijd om over te stappen en ik denk dat meerdere mensen dat ook gaan doen. Ik hoop dat mevrouw Houterman hiermee aan de slag gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Houterman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.