Waardering van Huisartsenpraktijk Houterman - Rotterdam op 19 april 2019

2.0
  • Huidaandoeningen

Praktijk gaat erg achteruit sinds de overname. Alleen bij ernstige acute klachten mag je hier naartoe bellen. Maar verder moet je deze 'nieuwetijdse artsen' vooral niet proberen te bellen. Want je word meteen afgescheept met verwijten zoals 'we zijn een drukke praktijk' ja zo druk dat er tig vakanties zijn. De hoop bestond dat houterman enigzins wat empathie van de heer Brouwer zou overnemen naar neen. Ik als iemand met huidklachten en ernstige duizeligheid word hier totaal niet gehoord.mis je een telefoontje dan krijg je gelijk te horen  we bellen u niet meer! En dat is vooral van die nieuwe arts Gabriels. Erg onaardig. En dat neemt Houterman over.  Ik denk voortaan twee keer zo niet drie keer na. Om hier te bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Houterman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.