Waardering van Huisarts IJsselhof - Bolsward op 18 juni 2012

6.2

Deze Huisarts wilt het liefst dat iedereen naar de praktijk komt een huisbezoek ook al is dit nodig door ziekte of handicap zal niet gauw voor komen hooguit in zeer uitzonderlijke gevallen. Tevens zal deze huisarts niet gauw op verzoek van een specialist een doorverwijzing geven naar een andere specialist ook al is dit door ziekte wel nodig omdat deze huisarts geen "al zeg ik het netjes" niet als loop jongen willen worden behandeld". De Medewerksters van deze huisarts praktijk zijn zeer vriendelijk en doen hun uiterste best daarom wil ik toch een voldoende geven Het is jammer van de huisarts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisarts IJsselhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.