Waardering van Huisartsenpraktijk Kersten - Capelle aan den IJssel op 13 juni 2012

4.0

Ik vind dat de praktijk telefonisch slecht bereikbaar is. Als ik eenmaal door verbonden werd, werd ik niet altijd vriendelijk te woord gestaan. Tijdens mijn laatste telefoontje belde ik om 9 uur om te vragen wat ik aanmoest met de pijn van mijn voet (deze was gebroken geweest). Ik slik hier dagelijks diclofenac (75 mg) voor. Er werd geantwoord dat ik een paracetamol moest innemen aan de toon te horen vond ze dat ik aan het overdrijven was. En dat ik op een ander tijdstip moest bellen omdat ik haar stoorde. Dit zou na 11 uur moeten zijn maar uit mijn ervaring blijkt dat ze dan niet bereikbaar zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Kersten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.