Waardering van Huisartsenpraktijk Keulemans en Geelen (Reeshof) - Tilburg op 26 november 2018

3.0
  • Fibromyalgie

Toen Dr Keulemans pas begon was het een prima praktijk, afgezien van het niet nakomen van afspraaktijden.Nu is de praktijk uit zijn voegen gebarsten, Als ik Dr Keulemans persoonlijk wil spreken is dat erg moeilijk, de onprofessionele (jongere) assistentes proberen je al snel naar een andere arts te loodsen, terwijl ik, omdat ik veel mankeer, steeds naar mijn eigen arts wil.Ik ben stellig van mening dat er per arts teveel patiënten zijn waardoor de behandeling kort en zakelijk is geworden. Ook als je belt sta je al snel als 10e in de wachtrij.Hoewel noodzakelijk, kom ik zo min mogelijk bij de praktijk. Als je nog geen hoge bloeddruk hebt, komt die namelijk vanzelf.Dan het parkeren, dit is een drama bij deze locatie. Mensen die slecht ter been zijn kunnen hun vervoermiddel niet fatsoenlijk kwijt. Achter de parkeerplaats ligt nog een veldje maar als je daar de auto neerzet zit er gegarandeerd een bon op.Waarom dit veldje niet als parkeerplaats aangekocht wordt, is iedereen een raadsel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Keulemans en Geelen (Reeshof)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.