Waardering van Huisartsenpraktijk Klomp, Te Loo, van den Homberg, Rosbergen-Zandee - Krimpen aan den IJssel op 13 september 2011

5.8

Afspraken. Ik ben tot 4 keer toe niet teruggebeld zoals was beloofd .Heel vervelend als je elke keer zit te wachten De arts was niet te bereiken als je dan zelf belt. Helaas begreep de assistente ook niet waarom ik steeds belde. De communicatie tussen de diverse artsen en de assistentes. zou veel beter kunnen! Men neemt het niet zo nauw met de afspraak tijden, die lopen altijd uit. Hierdoor loopt de wachtkamer vol. Logisch dat de arts voldoende tijd neemt voor een patient maar minder patienten per uur zou hier op zijn plaats zijn De planning kan dus beter. Accommodatie. Erg ongemakkelijke stoelen in de wachtkamer. Als je pijn hebt is dat niet fijn, zeker als de wachttijden langer duren dan 20 minuten. Er zijn ongeveer 9 stoelen voor 4 artsen en een assistent dat is eigenlijk te weinig Medewerkers. Sommige assistentes hebben weinig geduld en vind ik zeker niet patientgericht, misschien hebben ze het te druk. Luisteren. Artsen luisteren goed. Informatie. De info over wat er verder gaat gebeuren na een onderzoek vond ik onvolledig en vaag. Behandeling. Na een onderzoek zonder resultaat (bv. bloedprikken) kreeg ik te horen dat alles in orde was, dit neemt toch niet weg dat de klachten niet meer bestaan. M.a.w. wat nu? (zie:Informatie)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Klomp, Te Loo, van den Homberg, Rosbergen-Zandee? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.