Waardering van Huisartsenpraktijk Kolthoff - Leeuwarden op 10 mei 2018

3.8

Ik ben een man van 73 en dan komen de kwaaltjes. Bij mij is dat vooral polyneuropathie in de benen. Ik maak mij erg ongerust. Het is doofheid, brandende pijn, gevoelloosheid, scheurende pijn van enkel over de wreef naar de grote teen. Begin nu ook slecht te lopen. Op slechte momenten zelfs evenwichtsstoornis. Dus progressief maar dan niet in de zin van vooruitgang. Ik wilde door deze huisarts graag doorverwezen worden naar een neuroloog om echte invaliditeit te verhinderen. Dit werd mij door deze mevrouw geweigerd!!! met de mededeling dat het ongeneeslijk is. Zeer spitsvondig van haar, omdat ze op geen enkele wijze onderzoek heeft gedaan aan mijn benen en ook niets gevraagd heeft. Na mijn vakantie [hinkelend] ga ik gauw naar een andere arts zoeken. Ben bij haar niet in vertrouwde handen. Ze toont ook geen sympathie. En ze is knoffelig bij schrijven van notities. Er is iets aan de hand met deze vrouw! Maar ik hoef niet uit te vinden wat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Kolthoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.