Waardering van Huisartsenpraktijk L.A.A. Viruly en R. Hogervorst - Amsterdam op 9 augustus 2011

7.5

Goede behandeling van beide artsen die overigens wel erg verschillend zijn. Dr. Viruly is m.i. wel erg kortaf (niet geschikt voor psychische problemen) maar soms heb ik daar wel "zin" in. De artsen weten te weinig van je voorgeschiedenis, er is geen totaalbeeld,waardoor ze soms wel de plank misslaan. Mogelijk geldt dit voor de meeste grote stad artsen. Ik vind de wachtkamer echt te oubollig met de eeuwige classic FM. Van mij mag de bezem daar eens doorheen. Leestafel erin i.p.v. "kerkbankjes".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk L.A.A. Viruly en R. Hogervorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.