Waardering van Huisartsenpraktijk L.H.J. van Eeden - Driebergen-Rijsenburg op 15 september 2011

6.0

Doordat dit een 1-mans praktijk is (wel ieder jaar een arts in opleiding) is deze praktijk ontzettend vaak gesloten!! Ik kan altijd maar met moeite mijn afspraken maken. Als je eenmaal een afspraak hebt zijn ze ook wel vriendelijk en luisteren ze naar het probleem. Het feit dat er ieder jaar een arts in opleiding is vind ik prettig. Hierdoor blijft de informatie up-to-date en een beetje frisse wind door de praktijk is niet vervelend. Wat wel erg vervelend is, is dat de praktijk simpelweg te klein is voor 2 artsen. En de arts in opleiding in een sta-caravan naast de praktijk staat. Vind het zelf niet prettig om na een ingrijpende afspraak zo vanuit de onderzoekskamer naar buiten te stappen. komt ook iets onproffesioneel over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk L.H.J. van Eeden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.