Waardering van Huisartsenpraktijk M. Kok - Deventer op 18 december 2018

5.8

Opzich vind ik dokter Kok een goede huisarts, ze is in plaats van dokter Kranenborg gekomen, maar ze is zelf maar een paar dagen in de week aanwezig, of ze is ziek, zwanger, vakantie, vergadering. Dus de kans is klein dat je haar zelf krijgt binnen 2,3 weken. Ik ga heel zelden naar de dokter en ga ik een keer.... Je krijgt dus steeds een vreemd gezicht. Ik vind dat niet echt normaal, het is toch de bedoeling dat je een vertrouwensband met je huisarts opbouwd en je op je gemak voelt? Waarom neemt iemand een praktijk over als ze er zelf nauwelijks is. En dan heb ik eindelijk een afspraak en dan moet het gauw gauw, geen tijd om even te luisteren.Heel veel patiënten ervaren dit probleem, ik werk bij Carinova en heb cliënten die haar ook als huisarts hebben. Ze is een aardige vrouw, maar op deze manier blijft mijn huisarts een vreemde.Als ze er vaker was, raadde ik de mensen haar aan, maar iemand aanraden die nauwelijks zelf aanwezig is, nee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk M. Kok? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.