Waardering van Huisartsenpraktijk M.L. Liefeld - Amsterdam op 18 juni 2016

1.0
  • Spanningshoofdpijn

20 jaar loop ik met nek, schouder en rug-klachten, welke een effect had op mijn interne organen, psyche en beroep. De laatste jaren was het zo erg geworden dat ik moeite had met slapen vanwege de duizeligheid, tintelingen en hoofdpijn. Noch ik, noch de huisarts wist waar deze klachten vandaan kwamen. Meerdere keren ben ik bij de huisarts geweest, hij wist daar geen raad mee. I.p.v mij door te verwijzen naar bijv. een fysio, gaf hij mij valium voor de nachtrust. Ik ben zelfs op eigen aandringen naar de neuroloog verwezen, die wist het ook niet en adviseerde mij een psycholoog?! Niet alleen heb ik 20 jaar van mijn leven en mijn baan verloren, maar ook het vertrouwen in de geneeskunde, blijkbaar doen artsen alles volgens het boekje, zelf nadenken hebben ze nooit geleerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk M.L. Liefeld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.