Huisartsenpraktijk Maaspoort / Geerke

Huisartsenpraktijk

Maaspoortweg 6 5235 KG 's-Hertogenbosch

Waardering van Huisartsenpraktijk Maaspoort / Geerke - 's-Hertogenbosch op 6 mei 2020

Een van de assistenten heeft een keer tegen me gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen - want mijn 'vriendje' raakte daarvan in paniek. Ik ben een volwassen vrouw en moeder... Ik ben er laatst voor de zoveelste keer geweest om me te realiseren dat ze eigenlijk ook nooit iets hebben afgemaakt / opgelost / uitgezocht. Ook mijn partner heeft dezelfde ervaring. Informatie krijgen valt ook tegen, zowel medisch als op het gebied van kosten. Feit is ook dat je altijd een andere arts hebt. Ik heb er al wel 6 gezien. Zitten zeker wel aardige artsen en ander personeel tussen, maar dit is niet prettig als het je huisarts betreft. Ze zijn wel goed met kinderen vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Maaspoort / Geerke? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.