Waardering van Huisartsenpraktijk Marknesse - Marknesse op 7 augustus 2012

1.8

Heb paar keer een afspraak gemaakt en paar keer stond ik gewoon niet ingepland. Door fout van de assistentes. Vind sommige medewerkers onvriendelijk, brutaal en onvakkundig. 1 medewerkerster speelt zelf doktertje, waardoor ik de foute medicatie kreeg. Je krijgt soms een grote mond van een assistente. De overige assistentes hebben ook fouten gemaakt, maar zijn normaal gebleven aan de telefoon. De assistentes zijn het visitekaartje van de praktijk, zou je zeggen dat ze dan altijd vriendelijk zijn aan de telefoon, maar sommige ass. verpesten het voor de praktijk. Ik zou er als dokter zijnde er snel wat aan doen. Meer mensen zijn namelijk ontevreden over de assistentes. De dokters die ik gehad heb zijn allemaal vriendelijk en vakkundig. Die doen hun best. Heb een 1 gezet bij behandeling luisteren en informatie, heb het dan specifiek over de assistentes. De behandeling bij dokter is goed. Ik hoop dat de doktoren mijn waardering en die van die andere mevrouw of meneer ook gaat lezen en dan er wat aan het gedrag van sommige assistentes gaat doen, want dit kan gewoon niet langer. Ik kon dat niet maken op mijn werk hoor; ik zou dan allang ontslagen zijn. Dus mensen die een huisarts zoeken, de dokters zijn vriendelijk en vakkundig. Die geef ik een 8. Alleen sommige assistentes niet. Erg jammer. Zij verpesten het voor de praktijk en de overige assistentes die hun werk wel goed doen of maar soms een foutje maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Marknesse? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.