Waardering van Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad - Almere op 19 november 2019

9.3
  • Neurologische aandoeningen

* Afspraak maken moet via digitale systeem, die functioneert helaas niet altijd zoals het moet. * Ik mis een zebra-pad, ik wil veilig oversteken van het parkeerplaats naar de de overkant van de Bartokweg tot de ingang van het gebouw, * * Ik begrijp ook dat dit iets is voor de gemeente Almere, maar er moet wel een aanmelding worden gedaan! * De ingang van het gebouw vind ik niet aantrekkelijk om naar binnen te gaan, soms is de ruimte achter en naast de trap erg rommelig! Er staan vier zware stoelen en een tafel * Ik zou zeker deze zorgaanbieder bij andere mensen aanbevelen, hier voel ik me geen nummertje, je wordt aangesproken met meneer/ mevrouw bla bla bla. Dat is zeker fijn en dat is lang niet overal zo! Ik waardeer een goede communicatie. * In het begin had ik veel moeite met de communicatie van twee doktersassistenten, maar nu gaat het gelukkig heel wat beter. * Ik vind het fijn dat er meerdere voorzieningen in het gebouw aanwezig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.