Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad

zondag
Gesloten

Waardering van Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad - Almere op 31 juli 2020

Coronavirus (COVID-19)

Ik heb 2 huisartsen, alhoewel ik in het algemeen tevreden ben over maken van afspraken en dergelijke. Ben ik ook zeer teleurgesteld. Mijn klachten die leken op besmetting met coronavirus zijn niet serieus genomen. Achteraf bleek mijn afdelingsmanager ook corona te hebben gehad. Wij hebben elkaar nog 1 op 1 gesproken. Zij is in exact dezelfde periode ziek geworden als ik. Zij heeft hetzelfde ziektebeeld gehad en weken erna nog moeten revalideren. Ik werd niet getest omdat ik geen koorts had, terwijl 20 a 30% van corona patiënten niet of nauwelijks koorts symptomen vertonen. Het feit dat het werd afgedaan met dat ik paniekerig reageerden heeft mij dan ook zwaar teleurgesteld. Het heeft ruim 1,5 maand geduurd voordat ik er weer volledig hersteld was. Er werd te strak RIVM protocollen gevolgd. Ik moet dan helaas ook een lage waardering geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.