Waardering van Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad - Almere op 18 november 2019

6.0
  • Chronische pijn

Niets te klagen over de huisartsen. Ze zijn aardig, behulpzaam en zorgvuldig. Om bij de huisartsen te komen is een ander verhaal. Als je belt sta je min. 10/15 in de wacht maar 20/30 min is ook niet vreemd. De personen die je dan aan de lijn hebt zijn onaardig, onbehulpzaam en soms zelfs ronduit onbeschoft of ze gooien de hoorn erop. De ene keer schrijven ze een herhaalrecept uit en de andere keer moet je de apotheek maar bellen. Het maakt niet uit welke medicatie, daar zijn ze behoorlijk willekeurig in. Ik moet eigenlijk van mijn huisarts snel aan de bel trekken maar dat doe ik niet meer. Het levert mij zoveel,spanning en stress op om te bellen. De drempel ligt enorm hoog om naar de huisarts te gaan en voor een herhaarecept te bellen. Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik als patiënt die veel,te maken heb met de huisarts en apotheek er zo tegen op ziet om nog te bellen met alle gevolgen van dien. Het ligt absoluut niet aan de artsen maar aan het loket wat ervoor zit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Medi-Mere Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.