Waardering van Huisartsenpraktijk Medius - Arnhem op 15 april 2019

3.7
  • Hartspierziekten

Je hoeft maar een probleem te melden waar je tegenaan loopt, wordt je opnieuw raar aangekeken. Dit bewijst maar weer eens dat er niet naar je geluisterd wordt als je iets is overkomen door de doktersassistenten, terwijl deze her en der al bedreigt zijn wat juist weer te ver gaat.Geholpen zijn voel ik dan niet als ze nog gaan zeggen dat je naar een andere huisarts kunt gaan wat ik van de week mocht aanhoren. Er worden ook veel telefoontjes aangenomen als ik met mijn familie bij de balie lang sta te wachten. Je zou eerder denken dat die mensen na mijn pas belden.Toen mijn vriendin zelf ging bellen en ik binnen bleef wachten, namen ze wel op.Ook dit bewijst dat ze bepaalde mensen liever lekker laten wachten totdat ze op een gegeven moment de balie verlaten. Ze zoeken de problemen en de wantrouwen dan ook echt zelf op. Snap niet dat zulke assistentes daar werken tussen de goeie assistentes in. Willen ze ons tevreden zien? Dan zouden we het fijn vinden dat wij ook te reden behandeld worden, want zo kondig je een heel andere beeld af dat zelfs de arts mij niet gaat geloven als ik dit tegen hem ga zeggen. Dan maar hier kenbaar maken en overwegen of we overstappen

Bent u of werkt u voor Huisartsenpraktijk Medius? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.