Waardering van Huisartsenpraktijk Montfort - Montfort op 22 februari 2019

• Prikkelbare darm

Ik ben in 2015 van een rampzalige praktijk in Echt overgestapt naar de huisartsenpraktijk in Montfort waar mijn vrouw van kinds af aan al bij gebleven was. Ik had reeds meerdere keren het verschil ervaren en heb toen de overstap gemaakt naar Montfort. Deskundigheid en menselijk staan bij deze praktijk voorop. Het begint bij de assistentes, hoe druk het ook is ze hebben altijd voor je en zijn behulpzaam waar mogelijk, echt een top team! dr.Weijers en dr.Smeets zijn erg fijne en zorgvuldige huisartsen waar mijn gezin en ikzelf in alle vertrouwen naar toe gaan. Mijn vrouw en dochtertje gaan meestal naar mvr. dr.Smeets en ik bij dhr.dr.Wijers, beide werken naadloos samen wat ook rust en vertrouwen geeft. Niets dan lof voor deze praktijk en ben ze als team dankbaar voor alle hulp die ze ons geboden hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Montfort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.