Waardering van Huisartsenpraktijk Montfort Van der Reijden - Heemskerk op 6 augustus 2012

3.5

Afspraken: Kost veel moeite om telefonisch contact te krijgen. Een afspraak maken voor dezelfde dag is vaak niet mogelijk. Als je een afspraak hebt gemaakt, loopt het spreekuur regelmatig uit. Heb meerdere keren meegemaakt dat dit langer dan een half uur was. Accomodatie: Wachtkamer is erg klein. Doordat het spreekuur regelmatig uit loopt is het er druk. Is er ook benauwd. Medewerkers: Ik vind de medewerkers vaak wat kortaf, niet altijd even vriendelijk. Op een simpele vraag kan er mopperend gereageerd worden. Luisteren: Ik heb meerdere malen het gevoel gehad met een kluitje het riet in te zijn gestuurd. De artsen maken een gehaaste indruk, waardoor ik me opgejut voel. Informatie: Niet altijd krijg ik de juiste informatie. Zo kwam ik er bij de apotheek achter dat het gevraagde medicijn gewoon vrij verkrijgbaar was. Behandeling: Een zeer onprettige ervaring met een uitstrijkje, niet het gevoel dat de arts probeerde me op m'n gemak te stellen. Ook het doorsturen naar het ziekenhuis duurde bij mij te lang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Montfort Van der Reijden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.