Waardering van Huisartsenpraktijk Mulders en Heitmann - Lage Zwaluwe op 6 oktober 2020

• N.v.t.

1.2
  • Longontsteking

Niet kunnen constateren dat ik een zéér ernstige dubbele longontsteking had, en werd gewoon naar huis gestuurd. Lag binnen een week op de IC, en heb daar 7 weken in coma gelegen! En daar ook 3x zeer kritiek wegens vele complicaties. Na 9 maanden ziekenhuis en meerdere revalidatieklinieken niet eens uitgenodigd voor een nagesprek o.i.d. En de bijbehorende apotheek is ook een ramp. Daar wordt je zo onvriendelijk, en haast chagrijnig te woord gestaan. Om nog maar te zwijgen over de vele fouten die ze de afgelopen 2,5 maand gemaakt hebben. Ik heb hierover reeds uitvoerig contact gehad met CZ, mijn verzekeraar. Zij hebben mij ook aangegeven in deze situatie voor een andere praktijk te mogen kiezen. Daar ben ik nu volop mee bezig..... ik ga daar definitief weg!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Mulders en Heitmann? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.