Waardering van Huisartsenpraktijk Nieuwland - Amersfoort op 9 mei 2018

1.8
  • Longaandoeningen

Opzich is de locatie prima als je woont in nieuwland. Bij zorg gaat het echter voor 90% om de omgang en empatisch vermogen van medewerkers. Daarnaast is opgeleid & geschoold personeel dat luistert cruciaal. Op al deze laatste punten scoort deze praktijk eigenlijk gewoon niet of toont dit onvoldoende. De gang van zaken vindt ik beangstigend en ik raad deze praktijk sterk af. Ik heb meegemaakt dat een assistent onjuiste informatie verstrekt een diagnose stelt en behandelmethode voorstelt. Verder merk ik dat de telefoon soms wordt aangenomen terwijl diegene mij gewoon niet te woord kan staan, onwaarheden vertelt of niet luistert. Medicijnen komen vaak niet door bij de Apotheek of het zijn de verkeerde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Nieuwland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.