Waardering van Huisartsenpraktijk Nuland - Nuland op 19 juni 2017

5.2
  • Spanningshoofdpijn

Voor mijn hoofdpijn tijdens het sporten heb ik telefonisch een afspraak gemaakt. Receptionisten was in mijn optiek kort af en vroeg 'wat ik eigenlijk wilde'. De afspraak maken ging verder vrij gemakkelijk. Mijn afspraak was na de middag, ik was 5 minuten voor tijd, maar heb vervolgens 45 minuten moeten wachten. Dat een behandeling uitloopt is niet vreemd, maar cliënten 45 minuten laten wachten op een gesprek van 5 minuten is niet echt professioneel. Dit gebeurde niet eenmalig. Verder zijn de huisartsen vriendelijke en is de behandeling of doorverwijzing goed. De accommodatie is wat aan de kleine kant, zeker als je er met een groot aantal mensen zit doordat de behandelingen nogal uit kunnen lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Nuland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.