Waardering van Huisartsenpraktijk Panacea - Hilversum op 10 juni 2016

8.7

Zeer fijne praktijk waar altijd tijd en ruimte wordt gemaakt voor je. En als dat onverhoopts eens niet lukt dan wordt er gekeken naar andere mogelijkheden.Mijn eigen arts, dr. Buijs, is erg prettig in de omgang, dit werkt drempelverlagend voor mij. Daarnaast is zij wat mij betreft zeer kundig en goed op de hoogte van actualiteiten. Wat ik eveneens erg bijzonder vind is dat zij precies weet wie je bent en je historie kent. Het is fijn dat je op de locatie eveneens kunt bloedprikken en dat er een apotheek in het gebouw zit. Enige nadeel is de parkeersituatie, maar als dat het enige is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Panacea? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.