Waardering van Huisartsenpraktijk Panacea - Hilversum op 28 juni 2017

9.3

Zeer prettige huisartsenpraktijk. Zeer tevreden over mijn eigen huisarts, Dr. M. de Graaff-Buijs. Ze neemt alle tijd als je een dubbele afspraak neemt (moet wel terecht zijn dan, niet zeuren) , luistert goed, denkt meteen mee. Ook als het hopeloos lijkt, dat je als patiënt overal weggestuurd bent als de heren specialisten niets kunnen vinden maar jij zélf voelt dat het niet tussen je oren zit maar wel degelijk lichamelijk. En het mag dan paar jaar duren, maar zelfs toen ze zelf een beetje ging twijfelen heeft ze me tóch nog een keertje doorgestuurd en volia! Na 5 jaar het euvel (grotendeels) gevonden. Ik gun iedereen zo'n huisarts!Nu moet ik mij nog even aan een belofte houden die ik paar jaar geleden deed; met een zelfgemaakte appeltaart komen als mocht blijken dat al die specialisten ernaast zaten en het euvel gevonden was. ;-)  Ook een compliment voor de assistentes. Altijd vriendelijk aan de telefoon en bereid een "moeilijke" kwestie te helpen oplossen.  Kortom; prima praktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Panacea? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.