Waardering van Huisartsen Pleinwegpraktijk - Rotterdam op 18 mei 2018

2.0

Over dokter van de Ent geen klachten maar de adminstratie daar is echt verschrikkelijk.Afspraken die niet in het systeem staan. Verwijsbrieven waarvan wordt gezegd dat ze opgehaald kunnen worden, kom je daar, is het niet nodig want het gaat via zorgdomein. Ben je in het ziekenhuis, blijkt er geen verwijsbrief via zorgdomein gezonden te zijn. Na 20 min de fax met verwijs in het ziekenhuis. Ik bel 4 dagen van te voren voor een afspraak wordt er gevraagd waarom ik niet 1 dag van te voren bel? Uhh..misschien werk ik wel en moet het ingepland worden op mn werk?Maar het ergste is nog dat ik wordt gebeld om 16.50 door dr Adams, die mijn voicemaol inspreekt,  dat de foto's niet goed zijn en of ik terug wilt bellen. Ik bel om 17.05 terug, is de praktijk gesloten! Bel dan niet of laat een nummer voor na vijf uur achter.Enig idee hoe ik de nacht ben doorgekomen? Ik bel direkt om 08.00 de volgende dag terug. Het duurt tot ca. 11.00 voordat ik een plaastsvervanger kan spreken omdat de artsen in vergadering zitten. Ik meld mijn klacht zowel mondeling als op via de webmail. Maar totaal geen reactie om van excuses nog maar te zwijgen.Ik ben daar inmiddels ex patient!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsen Pleinwegpraktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.