Waardering van Huisartsenpraktijk Polderwijk - Zeewolde op 12 januari 2017

3.3

Ik ben nu vier jaar woonachtig in zeewolde en vier jaar bezoek ik al dit huisartsen praktijk. Elke keer als ik de huisarts moet bezoeken duur het gemiddeld een week voordat je er terecht kan. Dan moet je nog mazzel hebben dat je ze aan de telefoon hebt kunnen krijgen. Dit duurt namelijk ook een tijd. Dit ook omdat ze of gesloten zijn ivm vakanties of het antwoord apparaat staan weer aan. Bel je de spoedlijn hangen ze op of ze zijn continu in gesprek. Vervolgens geeft je dit aan aan de assistente zegt ze tegen je dat het niet kan en dat ik dus niet de waarheid spreek. Waarop ik aangeef dat er meerdere mensen zijn met dit probleem en nog blijft ze volhouden dat het niet waar is. Bij deze heb ik dan ook aangegeven dan ik bij een ander praktijk mij laat inschrijven en dan hun vriendelijk bedankt worden voor hun perfecte service. Wat hun perfecte service noemen zou ik dan niet kunnen weten. Zelf bij kinderen maakt het hun niet uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Polderwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.