Huisartsenpraktijk Remmerswaal & Van der Bijl

Huisartsenpraktijk

Sinclair Lewisplaats 512 3068 ED Rotterdam
010-4209336

Waardering van Huisartsenpraktijk Remmerswaal & Van der Bijl - Rotterdam op 6 maart 2018

Diabetes

Ben er al patiënt sinds 1975 en heb inmiddels de 3e huisarts vanwege pensionering maar ervaar na dokter Mooij in dokter Van der Bijl een uitstekende huisarts die mij mee laat denken in wat ik mogelijk onder de leden zou hebben. De laatste keer dacht ik aan streptokokken en is hij later meegegaan in mijn conclusie. Een hele fijne en betrouwbare dokter met prima assistentes. Ook een keer bij een plaatsvervangende arts geweest omdat er spoed was vanwege voetwond en meteen doorverwezen naar ziekenhuis alwaar ik compliment kreeg dat ik zo snel was doorgestuurd dat zagen ze vaak anders bij mensen met diabetes en voetwond

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Remmerswaal & Van der Bijl? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.