Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 17:00

Waardering van Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart - Berkel en Rodenrijs op 31 augustus 2020

Huidaandoeningen

Ik ben hier nog niet zo lang patiënt nadat ik overgestapt was omdat ik heel erg ontevreden was over mijn vorige huisarts. Vergeleken met mijn vorige praktijk is dit een verademing. Een betrokken huisarts, vriendelijke doktersassistenten en gewoon een nette frisse praktijk. Ik kon tot nu toe altijd snel terecht.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart - Berkel en Rodenrijs

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling voor onze praktijk. Fijn dat u zo'n positieve ervaring gehad hebt bij onze collega's. Met hartelijke groet, Arts en Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.