Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart

zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten

Waardering van Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart - Berkel en Rodenrijs op 15 juni 2020

Wij zitten met het hele gezin bij dokter Lee. Hele fijne arts. Ik voel me altijd serieus genomen en de afspraak gaat altijd vlot, zonder dat je het idee krijgt dat je zsm de deur uit gewerkt wordt. Beetje jammer dat hij parttime werkt, maar je kan altijd bij een collega terecht en zij zijn ook altijd prettig. Wel vind ik het jammer dat de wachttijd aan de telefoon echt extreem lang is en dat de assistentes niet allemaal even vriendelijk zijn, afspraken niet genoteerd, dat soort dingen. Best vervelend.

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart - Berkel en Rodenrijs

Goedemiddag, we vinden het vervelend dat u deze negatieve ervaring heeft bij ons gezondheidscentrum. We sturen dit signaal door naar de zorgverleners bij ons gezondheidscentrum, zodat zij dit verder op kunnen pakken. Met hartelijke groet, Arts en Zorg

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arts en Zorg, Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Gouden Hart? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.