Waardering van Huisartsenpraktijk Samandar - Axel op 7 juni 2018

  • 1
  • 4
  • 4
  • 6
  • 7
  • 8

Gemiddeld cijfer

5.0

Toelichting

Drama begint al bij het bellen. Eerst een fijne keuze menu, vervolgens sta je bij de wachtrij of nummer 6. Het antwoordapparaat zegt ook wel: "Maximale personen in de wachtrij behaald. Probeer op een ander tijdstip te bellen." Je kan blijven bellen maar er wordt toch niet opgenomen. Het is niet mogenlijk om een afspraak te maken. Als je besluit langs te gaan om  er persoonlijk een te maken, word je afgewezen omdat je alleen telefonisch tussen 8 en 11 een afspraak kan maken. Maar wat gebeurt er met de mensen die geen telefoon hebben? Dan is het zo dat als je wel een afspraak hebt kunnen maken, je pas de volgende dag terecht kan. Afspraak was voor vandaag 3 uur en werden pas om iets na 4 geroepen. Heel klantonvriendelijk en niet verantwoordelijk.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Samandar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland