Huisartsenpraktijk Sint-Pancras

De Helling 13 1834 DA Sint-Pancras
072-5642010

Waardering van Huisartsenpraktijk Sint-Pancras - Sint-Pancras op 2 oktober 2017

Vaatontsteking

Ik ben op vrijdagmiddag naar het ziekenhuis gestuurd voor een bloedonderzoek. Bij trombose konden ze dat in het bloed vinden. Er was niets gevonden. `Ach, als uw toe bent om aan uw spataderen geholpen te worden, komt u maar terug`. Na het weekend werd het zo erg, dat ik naar een flebologisch centrum moest. Het was een oppervlakkige trombose (voor de 2de keer). Mijn beide benen werden ingepakt en ik moest bloedverdunners spuiten. Het was kantje boord ... anders een echte trombose been gehad. Ik vond dat de huisarts niet echt verder heeft gekeken! Afspraken maken vind ik een ramp. Je moet voor 12 uur bellen, anders kan je geen afspraak maken. Zal wel van deze tijd zijn, maar bij een dierenarts kan je sneller terecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk Sint-Pancras? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.