Waardering van Huisartsenpraktijk van Lier - Oss op 29 juli 2013

5.5

Tijdens de vakantie duurde het eerst 5 dagen dat ik terecht kon, terwijl ik met gewrichtsklachten eerder van vakante terug kwam. Ik heb drie dagen achter elkaar gebeld en kon pas na lang aandringen binnen 3 dagen terecht. De behandeling van de assistentes op de 1e en 2e was ronduit onvriendelijk. Wat mijn dochter (7 jaar) zei, was de spijker op de kop: "Mama, waarom doen ze onaardig, de mensen die bellen zijn ziek." De behandling van de vervangende arts was prima. Vervolgens moet ik nu al tweemaal bellen, omdat ik zelf een medische verwijzing wil ontvangen en wil uitzoeken bij welke ziekenhuis ik het snelste terecht kan. Het gaat allemaal via het 'Zorgdomein' en nu blijkt dat mijn eigen arts niet eens bij de verwijzing van zijn vervanger kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huisartsenpraktijk van Lier? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.